Potrivit OUG 34/2014 Art 9 alin 1: clientul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
In termen de 3 zile lucratoare veti fi contactat fie prin email sau telefon si veti primi indicatii referitoare la finalizarea returului.
- Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate;
- Va rugam sa aveti in vedere faptul ca, furnizarea de produse conform specificatiilor prezentate de catre consumator sau personalizate in mod clar la cererea expresa a acestuia, nu se pot returna conform O.U.G. 34/2014;
- In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat;
- Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
- Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari.
- Nu se accepta pentru returnare produsele care isi pierd proprietatile sau se pot altera dupa desfacere:
- Hrana
- Biscuiti, recompense
- Alte produse ce se pot altera
1. Dacă doriți să returnați total sau parțial comanda din motive personale, precum schimbarea deciziei sau alte situații care nu țin de calitatea produselor sau de greșeli din partea noastră:
- Costurile de transport aferente returului vor fi suportate de către client.
2. Dacă returul este necesar din cauza unei erori de procesare, a primirii unui produs greșit, deteriorat sau neconform:
- Toate costurile de transport aferente returului vor fi suportate de către Novapet.ro.
De asemenea, solicitarea de retur se poate face si telefonic, la numarul 0724239215.
Serviciul suport clienti este disponibil L-V intre orele 08:00 - 15:30.